Sunday, January 29, 2006

Η κακή αρχή

Τα πράγματα κυλούσαν πολύ όμορφα. Η δουλειά ήταν ευχάριστη - αν και μεταξύ μας το να είσαι η γκόμενα του αφεντικού είχε ένα πλεονέκτημα στο ωράριο - και η συμβίωση μας ήταν απρόσμενα ευχάριστη. Ποτέ δεν καυγαδίζαμε, ποτέ δεν ενοχληθήκαμε από τη μόνιμη παρουσία του άλλου, ποτέ δεν... Οι φίλοι μου δεν μου έλειπαν. Αυτό ακούγεται μάλλον άσχημο και ίσως εμμονικό για τη σχέση μου με τον Λάζαρο. Ίσως και να ήταν. Δεν αισθανόμουν πως ήθελα να δω κανέναν άλλο. Από την πρώτη στιγμή που έφτασα μετρούσα τις ώρες μέχρι την επιστροφή μου. Οι στιγμές που δεν ήμασταν μαζί μου φαίνονταν χαμένος χρόνος. Μετά από αυτό βέβαια, ποτέ δεν κατηγόρησα κανένα φίλο ή φίλη μου που εξαφανιζόταν για καιρό όταν ερωτεύοταν. Το έβλεπα πάντα σαν δικαίωμα του. Ίσως και σαν υποχρέωση του. Να 'χαθεί' για λίγο, να βουλιάξει σε άλλα συναισθήματα που του έχουν λείψει, σε άλλα χέρια που η παρηγοριά και το χαμόγελο θα έχουν άλλη απόχρωση από αυτή των φίλων. Κι όταν καταλαγιάσει λίγο ο ενθουσιασμός με την ευτυχία, επιστρέφουμε για τη μοιρασιά.
Τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου μου έκανε δώρο ένα βαζάκι με γλυκό κεράσι. Όπως τη πρώτη φορά που ήρθε στην Αγγλία. Το κεράσι και το φιλί είχαν την ίδια γεύση: αυτή που σε προστάζει να κλείσεις τα μάτια και σου κλέβει την ανάσα.

Μέχρι τότε η παρουσία της Τζέσσικας - με εξαίρεση τις ημέρες των Χριστουγέννων- ήταν, σχεδόν, διακριτική. Αυτό βέβαια ήταν κατόρθωμα του Λάζαρου και όχι αποχή της ίδιας από τη ζωή του.
Ένα βράδυ η Τζέσσικα θα εμφανιζόταν σε μια εκπομπή στην τηλεόραση. Το ήξερα από μέρες αλλά επίσης, ήξερα πως δεν μπορούσα να κάνω κάτι για να λείπουμε εκείνη την ώρα και να μην την παρακολουθήσουμε. Η ιδέα να ξαπλώσουμε στο κρεββάτι και να γελάσουμε με τα αστεία της ή να συμφωνήσουμε με όσα έλεγε μου φαινόταν εξωφρενική. Γι' αυτό και μόλις ξεκίνησε η εκπομπή βγήκα μια βόλτα. Ο Λάζαρος ήταν σπίτι "παρέα" με τη Τζέσσικα. Ήταν η πρώτη φορά που μπήκε στο σπίτι μας και επίσημα πλέον στη κοινή μας ζωή.
Τριγύριζα για πολλή ώρα στο δρόμο χωρίς να μπορώ να μιλήσω σε κάποιον. Είχα πικραθεί και προσπαθούσα να προσδιορίσω τον λόγο. Ήταν η Τζέσσικα; Ήταν η Τζέσσικα στη τηλεόραση; Ήταν η άρνηση του Λάζαρου να καταλάβει πως η ανοχή ξαφνικά γινόταν κακόγουστη φάρσα; Ήταν η δική μου υστερία; Στο κάτω κάτω ο Λάζαρος μου αφιέρωνε το 90% του χρόνου και της ζωής του. Μάλλον ήταν το γεγονός πως πλέον αναγνώριζα το 10% που έλειπε. Και, δυστυχώς, το αναγνώριζα σαν εχθρό. Εκείνο το βράδυ, καθισμένη σε ένα παγκάκι στου Γκύζη συνειδητοποίησα πως ζούσα τον χειρότερο εφιάλτη μου: έπρεπε να διεκδικήσω τον Λάζαρο. Έπρεπε να παλέψω για να κερδίσω ακόμα και αυτό το 10%. Μεγάλη αδικία. Αυτού του είδους οι μάχες μοιάζουν με κύκλους ματαιότητας, με αδιέξοδα. Το "αν τον αγαπάς, διεκδίκησε τον" είναι ο συντομότερος τρόπος να χάσεις ό,τι αγαπάς. Τι μπορεί να κερδίσεις όταν η αγάπη γίνει προσπάθεια; Μάλλον τη βέβαιη τρέλλα. Αποφάσισα εκείνη τη στιγμή πως δεν θα προσπαθούσα, θα περίμενα. Λιγότερο εύκολα αλλά σίγουρα δικαιότερο.

Γύρισα στο σπίτι. Η Τζέσσικα είχε 'φύγει' αλλά η κακή διάθεση είχε ποτίσει τα πάντα σαν υγρασία. Κοιμηθήκαμε σιωπηλοί. Δεν μπορούσαμε να το κουβεντιάσουμε. Απλά γυρίσαμε τις πλάτες και διαγωνιστήκαμε ποιός θα ααστενάζει βαθύτερα. Στην ανοησία πήραμε άριστα.
Το επόμενο πρωί ήταν ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Ξεκίνησα την κουβέντα προσπαθώντας να του δώσω να καταλάβει πως ίσως να ήμουν υπερβολική αλλά δεν μου είναι εύκολο να συνηθίσω. Η συζήτηση σε χρόνο ρεκόρ έγινε καυγάς με το Λάζαρο να λέει πως αν κάποιος βρισκόταν σε δύσκολη θέση ήταν αυτός και όχι εγώ. Έκλεισε την πόρτα και έφυγε.
Και τότε έγινε η 'κακή' αρχή: έπεισα τον εαυτό μου πως ήταν όλα δικό μου λάθος, πως ήμουν παράλογη και υστερική και πως ο Λάζαρος είχε σε όλα δίκιο. Δίκιο μπορεί να είχε αλλά, όχι σε όλα. Απλά θεώρησα πως για να λήξουν οι καυγάδες και οι φωνές θα έπρεπε να επωμιστώ όλο το βάρος αυτής (και στο εξής σχεδόν κάθε) δυσάρεστης κατάστασης. (Μετά από χρόνια κάποιος θα βάφτιζε αυτή μου τη στάση "Παθητική Ψυχολογία". )
Ο Λάζαρος δεν απαντούσε στο τηλέφωνο. Κάλεσα δεκάδες φορές. Και όσο περνούσε η ώρα ο φόβος πως ίσως να μην γύριζε, με κυρίευε. Εκείνο το πρωί, η ιστορία μας είχε γίνει υστερία μου. Και όλα αυτά για το τίποτε.
Γύρισε μετά από μερικές ώρες και με βρήκε να κοιμάμαι στη ντουλάπα.

48 Comments:

Blogger Depsorama said...

Αγαπούσες, με όλη σου την ψυχή και όλη σου την καρδιά, οι αντιδράσεις σου λοιπόν ήταν λογικές για μένα. Και ο ερωτευμένος είναι εγωιστής, θέλει τον εραστή του ψυχή και σώμα, 100%. Σε αυτό το επεισόδιο της ιστορίας σου, για μένα, ο Λάζαρος ήταν ο δειλός. Ένας άντρας με την ωριμότητα που του έδιναν τα δικά του χρόνια, θα έπρεπε να μπορεί να διαλέξει και να επιλέξει την ερωμένη του. Και όχι να μοιράζεται, έστω και αν σου έδινε το μεγαλύτερο μερίδιο. Δεν σου έδινε το όλο του. Πόσο μάλλον, που όταν τον πλησίασες με την αγωνία σου, την ανάγκη σου και την ανασφάλεια σου, προέβαλε την δικιά του αδυναμία (το ότι δεν ήταν αυτός που ήθελες και που ήθελε να ήταν) πάνω σου.
Αυτό, είναι δειλία, ανανδρία. Αλλά δεν ήμαστε όλοι δυνατοί.

8:13 PM  
Blogger Chrisa said...

Σούζυ μου φυσικά είχες απόλυτο δίκαιο... Δεν μου λες έχεις ρωτήσει ποτέ τον Λάζαρο αν ήταν στην θέση σου αν θα δεχόταν αυτά που δεχόσουν εσύ;; Αμφιβάλλω...
Εχώ για κανόνα μου ένα ρητό που λέει: Μην κάνεις αυτά που δεν θες να σου κάνουν!!!!

11:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν μπορείς να ρίξεις τόσο εύκολα το δίκαιο ή το άδικο σε κάποια πλευρά. Το ζύγισμα δύσκολα γίνεται αντικειμενικό σε τέτοιες καταστάσεις, μόνο αν την ζεις από μέσα την ιστορία μπορείς να καταλήξεις σε κάποιο συμπέρασμα. Επίσης Σούζη μου γνώριζες το ρίσκο που έπαιρνες μπαίνοντας ως τρίτο άτομο σ'αυτή τη σχέση και τελειώνω με τον γνωστό στίχο από το τραγουδάκι: κι εμείς ερωτευτήκαμε αλλά δεν τρελλαθήκαμε, τους φίλους μας δεν καίμε (γιατί στο τέλος αυτοί θα μας συμπαρασταθούν).

12:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

�� ��� �� ��������� �� ���/��� �. �� �������� ����� ���� ������������ ��� ���� ���� ����� ������ � �����, ���� ���������. ���'��� ��� ������� ��� � �������, ���� �� ���� ���, ���� ��� ��������� ������ ��� ����� ��� ���� ��� �����, �� ���� ��� ��������� ������ ��� ����� -���� ��� ��������������- ����������.

12:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ki egw tha symfvnisw me ton/tin Y. Nomizw pws i antidrasi sou - an kai en merei dikaiologimeni- itan ypervoliki, isws kai ysteriki opws swsta to etheses. An kai pistevw pws -para ta osa omorfa grafeis- o Lazaros einai ena egwistiko kathiki pou thelei kai pita kai skylo, mallon se afti tin periptwsi ki egw tha eknevrizomoun apo mia tetoia antidrasi. Eidika apo ti stigmi pou zousate stin apolyti iremia.
Den xerw egeirei polla themata afto sou to post, einai pio syntheto apo ta perissotera kai o xwros ligos.

1:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Souzy...Don't look back in anger.

2:12 AM  
Blogger so-de-lovely said...

Σουζυ μου σε βλεπω στο δικαστηριο ανθρωπινων δικαιωματων να περνας το Λ. λαικο δικαστηριο για να μπουν επιτελους τα πραγματα στην θεση τους
"Σουζυ - ζουμε-στις Βρυξελλες - να σε δουμε!"
Αγωνας για την αποκατασταση της αληθειας στην σχεση Σουζης-Λαζαρου

2:16 AM  
Blogger trol said...

Συμφωνώ με άλλους επάνω που είπανε ότι πήρες μεγάλο ρίσκο μπαίνοντας ως τρίτη. Αλλά καλά έκανες. Έχεις να μας λες τώρα :)

3:26 AM  
Blogger Idάκι said...

Συνήθως εξοργιζόμαστε περισσότερο όταν γνωρίζουμε σε κάποιο επίπεδο ότι ο άλλος έχει δίκιο, και έχουμε κατηγορήσει εμείς πρώτοι τον εαυτό μας αλλά παράλληλα δεν μπορούμε να αλλάξουμε καταστάσεις. Εν ολίγοις, όταν υπάρχουν ενοχές αλλά είμαστε πεπεισμένοι πως δεν πρέπει να τις έχουμε επειδή είναι ανώφελο. Έτσι και τις αγγίξει κάποιος έστω και ανάλαφρα, γίνεται το έλα να δεις...

Είμαι περίεργη, αν ποτέ ο Λάζαρος αντιμετώπισε λογικά και όχι εμπαθώς το όλο θέμα με τη Τζέσικα. Επειδή διαβάζει και ο ίδιος, θα ήθελα να πω πως δεν κρίνω (και βέβαια δεν επικρίνω) - στην θέση του αμφιβάλλω αν θα μπορούσα να χωρίσω τη ζωή μου σε κουτάκια και να τα κρατήσω ξέχωρα.

Σούζι, είναι πολύ θαρραλέο αυτό που κάνεις, και εύχομαι να το πας μέχρι τέλους - και αν έχει σκοπό την κάθαρση, να τον φτάσεις.

3:59 AM  
Blogger Chaca-Khan said...

Egw stekomai στη ντουλάπα πάντως..
Εγώ εννοείται ότι εκ των πραγμάτων ταυτίζομαι με Λάζαρο και αυτές οι ακραίες ξωτικο-συμπεριφορές με φρικάρουν όσο κ αν τις ερωτεύομαι
Ουφ! Αμάν ρε σουζάκι.. Γαμώ το πάθος μου μέσα δλδ.. (μας έχει γαμήσει)
Cheers..

4:03 AM  
Blogger ThinkaGeek said...

nai tha simfwnisw kai egw me ton filo chaca ... Koimithikes omos stin ntoulapa ? ? ? ? ? ? ? ?ehm pos egine afto ? giati stin ntoulapa ? orthia ? provlimatistika... pantos na xereis se diavazoume oloi edw stin VF .. kala oles oi kopelitses apo to marketing perimenoun pos kai pos gia post .:) may the force b with you

6:00 AM  
Blogger nonplayer said...

Κατά τη γνώμη μου κακώς μιλάς με αριθμούς. Δεν υπάρχει 90 και 10. Υπάρχει η διάθεση για συμβιβασμό ή μη συμβιβασμό. Απλά υπάρχουν κάποια πράγματα, μπορεί και να είναι λεπτομέρειες, με τα οποία κάποιος δεν μπορεί να συμβιβαστεί, έτσι απλά... Δεν έχει σημασία αν είναι αν σου δίνει τον ουρανό με τα άστρα, σημασία έχει που δεν σου δίνει αυτό το ένα, κάτι, μικρό, που χωρίς αυτό δεν μπορείς να κάνεις.

Σούζι με βοηθάς!

8:37 AM  
Blogger Souzi Grammatikou said...

Despoina... "Δειλία, ανανδρία" δεν λέω πως δεν μου πέρασαν αυτές οι λέξεις από το μυαλό. Δύσκολο όμως στους 4 μήνες να πιστέψεις πως ο πρίγκηπας 'φοράει' επίθετα βατράχου.

Κι όμως Χρυσάκι μου, τον είχα ρωτήσει. Την απάντησει φαντάζομαι πως την καταλαβαίνεις :-) [πικρό]

Υ, έχεις δίκιο για τους φίλους αλλά, εκείνη τη στιγμή δεν το καταλάβαινα. Ευτυχώς κανένας τους δεν με άφησε και αυτό είναι κάτι που θα τους χρωστάω πάντα.

Ναι Παύλο μου κι εγώ πιστεύω πως ίσως και να ήταν υστερική η αντίδραση μου όσο και υπερβολική αυτή του Λάζαρου. Όσο για τον χαρακτηρισμό θα προτιμούσα... ξέρεις ;-)

11:36 AM  
Blogger Souzi Grammatikou said...

Anonymous... i certainly don't!

S-D-L, EΓΡΑΨΕΣ!!

Τρόλ, είδες;! Πάντα κάτι καλό βγαίνει! ;-)

ID, περιμένω πάντα τη δική σου γνώμη. Κάθε σου σχόλιο συμπληρώνει αυτά που θεώρησα ή ένιωσα σαν αυτονόητα αλλά τελικά βλέπω πόσο σημαντικές είναι οι λέξεις στην οθόνη. Τα λόγια σου αποτυπώνουν ακριβώς τις σκέψεις που έκανα όταν αργότερα σκεφτόμουν τα πράγματα πιο νηφάλια. Προσπαθώντας να είμαι και λιγάκι αποστασιοποιημένη. Όπως προσπαθώ τώρα και πίστεψε με δεν είναι κάθε φορά εύκολο. Όσο για το θέμα της Τζέσικας και πως το αντιμετώπιζε πραγματικά ο Λάζαρος... έχε υπομονή ;-)

Chaka & Loop,ναι! Όντως κοιμήθηκα στη ντουλάπα και ξύπνησα μόλις άκουσα τα κλειδιά στη πόρτα (αλλά ο Λάζαρος μόλις δεν με είδε άνοιξε κατευθείαν τη ντουλάπα!)
Loop, καλώς ήρθες!Τι είναι το "VF" και πως μπορώ να στείλω τους χαιρετισμούς μοθ στις κοπέλες?!

Μαίανδρε, η τελευταία σου κουβέντα - αν και δεν ξέρω τι σημαίνει - νομίζω πως είναι η ωραιότερη φιλοφρόσυνη που μπορεί κανείς να εισπράξει. Δεν έχω λόγια. Όσο για τους αριθμούς και τα ποσοστά, με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Αλλά πολλές φορές ο ορθολογισμός του Λάζαρου έκοβε τα αδιανόητα σε κομμάτια. Για πρακτικούς λόγους μάλλον, όχι πως το εννοούσε. Έτσι έμεινε η συνήθεια.;-)

12:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ton erhmo to Lazaro ton skeftetai kaneis pou ton exete kanei rompa?
Esy Souzy den ntrepesai na pernas sth laikh krish mia toso proswpikh ypothesh? Apo xazogomenes gemisame!

3:55 AM  
Blogger Souzi Grammatikou said...

Τα μπλόγκς Ανώνυμε, αφορούν κατά κύριο λόγο προσωπικές ιστορίες. Θα έπρεπε να ντρεπόμαστε όλοι; Και δεν περνάω κανέναν από λαικό δικαστήριο. Αν είχες διαβάσει τα προηγούμενα θα το ήξερες :-)

4:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Egw pantws den exw diavasei kanena blog sto opoio na emplekonte onomata tritwn kai genika mia katastash pou mou thymizei parathyra ston Alter h kathnismoi typou Tatiana... Epanalamvanw pws tha eprepe na ntrepesai!

4:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπημενε ανωνυμε ελπιζω να εισαι καλα και συ η σχεση σου. Αν εσυ αισθανεσαι τωρα οτι ο Λαζαρος περνα απο λαικο δικαστηριο, φαντασου πως θα αισθανθει ο ιδιος ο Λαζαρος απο Οκτωβριο που ο "Κοσμος της Σουζης" θα παιζεται στην τηλεοραση. Τα φιλια μου.
Φ.Ρ.

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Gynaika", ti wraia! Allo ena skoupidi sth xwmaterh ths TV!

4:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπημενε ανωνυμε, σκουπιδια ειναι αν σκουπιδια τα βλεπουν τα ματακια σου.
Τα φιλια μου,
Φ.Ρ.

4:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Gynaika", ta skoupidia vrwmane eite ta vlepeis eite oxi...

5:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπημενε ανωνυμε, ποτε απεκτησες τοσο ευαισθητη μυτουλα? Τα δικα σου τα σκουπιδια τοσα χρονια δεν σου μυριζαν και τωρα τα ρεκβιεμ μιας ρομαντικης ιστοριας σου βρωμαει? Κανε κατι αγαπη μου και γρηγορα γιατι τα πραγματα χειροτερευουν με πολυ γοργους ρυθμους.
Τα φιλια μου,
Φ.Ρ.

5:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

oso ke na apolamvano tis istories pu vriskonte savto to blog, ofilo na omologiso oti ki ego os ena vathmo vrisko ta pragmata pu ipononte arketa prosopika pu ego an imun sti thesi su souzi den tha ta dimosieva.

Apo tin alli omos anonime: 1. iparxi kaliteros tropos na ekfrastis para na vrizis, 2. an ise o lazaros i filos tu, se katalaveno alla lave ipopsi su oti opios diavazi avto to blog gnorizi oti i istoria ine monoplevri k 3. opios diavazi avto to blog den nomizo na ton endiaferi an avta pu diavazi ine antikimenika i dikea. tulaxiston ego, to vlepo san mia mikri istoria vivliu oxi katanagi pos oti ipothi ine gegonos - apla apolavano to grapsimo tis souzis.

bottom line: opios ke na se, i diavaze xoris na krinis i stamta na diavazis. den nomizo na prepi na se apasxoli toso esto ki an ise o lazaros. i anthropi pu ine konta su ke sagapun den nomizo na epireastun apo to blog, opos ute ke kapios pu tha gnorisis metepita. ine dikeoma tis na grafi oti mpurdes theli ite alithia ite psema ite lathos ite sosto. ti se niazi dld an exi 2 atoma ston kosmo pu exun sximatisi "kaki" apopsi gia sena (lazare) xoris na se xerun. an esi ise entaxi tote ola tha ine cool asxetos me to ti kani/dimosievi i oxi i souzi. ego katalaveno tin thesi su apolita (stin istoria) alla ke tis souzis - exo vrethi ke stis 2 plevres :) den nomizo na ine pano se opiondipote na krini to xaraktira opiudipote apo tus 2. ante giati exume ke dulia. filia
parepiptontos, skoupidi ime ki ego x

6:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

O τελευταίος Anonymous νομίζω μας κάλυψε όλους εμάς που διαβάζουμε αυτή την ιστορία, άντε με τις υγείες μας...

6:32 AM  
Blogger nonplayer said...

"Egw pantws den exw diavasei kanena blog sto opoio na emplekonte onomata tritwn kai genika mia katastash pou mou thymizei parathyra ston Alter..."

Χαχαχαχαα! Καιρό είχαμε να ακούσουμε τέτοιο ανέκδοτο! Ευχαριστούμε ανώνυμε!

7:48 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Το κοντό του και το μακρύ του ο καθένας…
Σούζη προχώρα!!!!!!!!

9:07 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:15 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Χιχιχι
λάθος blog..
Σουζάκι
Για το σχόλιο που έσβησα λέω..

10:21 AM  
Blogger KV said...

:-( Mήπως να βάζαμε στα μπλόγκ μας warnings όπως στα τσιγάρα:

"Σε αυτό το blog γράφω ό,τι μου αρέσει -
διαβάζετε με δική σας ευθύνη."



Σουζάκι κάτι ήθελα να σου πω για το ανθρώπινο της ... συνέχειας, αλλά δεν μου βγαίνει τώρα!!!

1:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ενδιαφέρον πως όλοι σας εδώ μέσα πιστεύετε πως αυτή η ιστορία είναι αληθινή. Ένα ρομάντζο είναι, μια ωραία ιστορία σαν αυτές που μπορεί κάποιος να διαβάσει σε οποιαδήποτε βιβλίο. Ζούμε στον κόσμο το Ιντερνετ. Ο καθένας είναι ότι δηλώνει. Πόσοι συγγραφείς δεν χρησιμοποιήσανε ψευδώνυμα. Η Σούζη μπορεί να είναι όποια ή όποιος θέλει. Ο Λάζαρος μπορεί να μην υπάρχει και να είναι απλά ένας πόθος προσποιημένος. Ξεκολλήστε από τους ηθικά προβλήματα και απολαύστε την ιστορία.

1:17 PM  
Blogger Souzi Grammatikou said...

Παιδιά, ας ηρεμήσουμε. Τα σχόλια είναι ανοιχτα για να γράφει ο καθένας ό,τι θέλει. Όλες οι γνώμες είναι δεκτές αρκεί να λέγονται (και να αντιμετωπίζονται) με τη δέουσα ευγένεια. Όχι απέναντι μου αλλά προς τους άλλους αναγνώστες κυρίως (αν και ομολογώ πως το σχόλιο με τις "τσίχλες" το βρήκα πολύ πετυχημένο!) Αυτά!

KV... δεν χρειάζεται να πεις ;-)

1:39 PM  
Blogger vatraxokoritso said...

η ιστορία είναι υπέροχη, τι σημασία έχει αν είναι πραγματική?
Μην τα γαμάτε όλα πια..
Αφήστε την Σούζη να γράφει και να γράφει..
Και εμείς να διαβάζουμε να διαβάζουμε..
Άντε σαν καλά παιδιά όλοι..

12:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Epanerxomai loipon egw o anwnymos pou kamia sxesh den exw me to Lazaro ektos tou oti ton symponaw alla kai ton oikthrw gia to xrono pou afierwse s' ayth th "sxesh" (an ola osa diavazoume einai alithina.
Filoi mou, diavazete kai apolamvanete mia istoria typou "sapounopera" me apologistikes proektaseis (mh xesw...) mias kopelitsas pou fanera exei ton kahmeno kai synama hlithio Lazaro (sorry Lazaros an diavazeis), APWTHIMENO!
Mikrh mou xanthia Souzy, vgale th tsixla apo to stoma kai kane kati pio sovaro. Pena exeis, myalo sou leipei...

12:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Agaphth "gynaika", tha ithela na sou prote;inw na allaxeiw to "onoma" sou sto blog se "Mujera al borde de un ataque de nervios"... An thes metafrash pare me thlefwno!

12:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Το κακό με τους μαλάκες σαν τον από πάνω είναι ότι συνήθως είναι χαμένα κορμιά χωρίς ίχνος ζωής που κάθονται και περιμένουν ποιός θα κάνει το λάθος να τους απαντήσει μπας και έχουν κάτι ενδιαφέρον να ασχοληθούν.
Εγώ ξέρω πως η ιστορία είναι αληθινή -αν και δεν την έζησα από πολύ κοντά- και μ' εντυπωσιάζει πως γίνεται να γράφεις τόσο αποστασιοποιημένα ώρες ώρες. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Πρώτη φορά σχολιάζω. Να είσαι καλά.

2:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Filara mou (apo panw), oloi mas diavasame viper nora alla den katsame na kanoume sxolia gia to kako pou vrhke thn polypathi "prwtagwnistria" kai poly perissotero na "thaymasoume" tis logotexnikes axies twn skoupidiwn.
Sta panta pou ftiaxnoume yparxei enas stoxos kai o stoxos ths filenaditsas sou (Souzy) einai na parousiasei ergo idio me ayto ths Kalomoiras!

3:28 AM  
Blogger nanakos said...

"Kαλομοιράκι μου αγαπημένο, αν διαβάζεις να ξέρεις πως τον πήρα το τελευταίο σου δίσκο. Sorry που δεν άδειασα νωρίτερα αλλά είχα αποκλειστεί." Την αγάπη μου, όπως πάντα.

3:44 AM  
Blogger ThinkaGeek said...

Souzi VF =vodafone
kala min akous vevea tis vlakies edw tou filous mas tou anonymous. se parakalw keep writing giati edw tha me fane oi kopelies ....(kai den einai oles kai toso emfanisimes afto me anisixi perisotero allios tha to apolambana). pantos ilikrina afto me tin ntoulapa einai apisteuto...re anonymous min tin ntoulapa moy tarate se parakalw ... an den se endiaferei to story poli apla min to diavazeis varethikame tous dithen eretikous "kalitexnes".

6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Agaphte loop me thn ponhrh matia, den eimai kallitexnhs! Den eimai omws kai xazogomena pou diavazei vlakeies! kai ws ekei kalws exei. Ama diavazw kai tis kritikes... mporw na to krathsw kleisto?

6:35 AM  
Blogger ThinkaGeek said...

dear anonymous afou egw katalava oti exeis diavasei ola ta posts edw tis kirias-despinis souzi ...kai define ton oro gomenitsa..gia na xeroume na bgaloume kana iso ... e ma kala ekei sto uk pou eisai( an ekana swsto trace ...btopenworld vrika ena ip ipopto me dika sou ids ) den exete tsipa panw sas ?

6:44 AM  
Blogger Depsorama said...

"Den eimai omws kai xazogomena pou diavazei vlakeies!"

Βρε καλέ μου, γιατί διαβάζεις τότε, κάνε μας την χάρη και άντε από δω! Ή αν θες να μας κάνεις παρέα, απλά εκφράσου πιο κόσμια. Δεν γουστάρεις, το είπες, το ακούσαμε, γιατί επαναλαμβάνεσαι; Κουραστικός έγινες!

8:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dear Loop, you traced me right! Edw sto UK, xazeyoume kamia fora sto web gia na doume ti paizei... Kai ap' oti fainetai paizoun "polla" kai "kala"! Xazogomena=Kouth, malli vameno xantho, make-up kai ta sxetika, kanena club se anazhthsh thymatos... alla MONO AYTA! Me pianeis? Oso gia mena, kai tsipa exw kai to myalo pou exw frontizw na to leitoyrgw. Me pianeis?
Dear Despoina, irtha kai tha meinw...! Parea den prokeitai na sa kanw. Tha diavazw omws, toulaxiston ayto to blog ews otou varethw poly, kai tha lew th gnwmh mou. Se enoxlei? An nai, mhn th diavazeis.

1:13 AM  
Blogger Loucretia said...

Φ.Ρ.

Φροσω Ραλλη;

11:13 AM  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Σούζι , συνέχισε και άστους να λένε..Αλλά λίγο πιο γρήγορα γίνεται;

3:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έλεος έλεος έλεος, τι άλλο θα διαβάσω πια? =p Ανώνυμε, συμφωνώ με τους προλαλίσαντες, άμα δε σ' αρέσει και δε γουστάρεις να διαβάζεις ιστορίες μιας "χαζογκόμενας" όπως λες, απλά μην κάνεις τον κόπο να ανοίξεις τη σελίδα. Simply. Πφφφ.
Σούζυ, τέλειο, συνέχισε. =)

10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Awning covers va

9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! Jenna jameson and tera patrick wedding invitations value city furniture Ccd301 barcode scanner Ahn jung-hwan soccer jersey business schools computer memory Oxycontin products liability zurich insurance http://www.projectors-1.info cheap xanax Renault velsatis online commodity trading Adderall menstral cycle North face ladies down jackets Career profile dental assistant pay per click

1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Το γλυκό κεράσι σου το χάρισε για να καταπιείς πιο εύκολα την εκπομπή της Τζ.???

11:13 AM  

Post a Comment

<< Home