Monday, May 01, 2006

Γεγονότα

Το μικρό του μαγαζάκι ήταν στο κέντρο της Αθήνας. Παλιό. Λίγο βιβλιοπωλείο, λίγο παλαιοπωλείο, λίγο βρώμικο. Καθόταν πίσω από τον πάγκο του. Άσχημος μάλλον. Σιχαμερός περισσότερο. Γύρω στα 40, χωρίς γοητεία με κουρασμένα χαρακτηριστικά. Στη συνείδηση του είμαι σίγουρη πως μετέφραζε την παραίτηση σε πείρα. Είπαμε τα τυπικά, έκανε ένα πολύ γλοιώδες αστείο και έβαλε μέσα τα τραπεζάκια με τα πράγματα που είχε στο πεζοδρόμιο. Τον κοιτούσα χωρίς να έχω βγάλει τα γυαλιά μου, χωρίς να αγγίζω πουθενά, χωρίς να μπορώ να συγχρονιστώ με τα δευτερόλεπτα που περνούσαν. Κλείδωσε τη πόρτα και ανεβήκαμε στο πατάρι του μαγαζιού. Παντού σκόνη. Ένα σκοτεινό πατάρι γεμάτο σκόνη, ψόφια έντομα και με ένα ξέστρωτο ράντζο σε μια γωνιά σκοτεινότερη από το υπόλοιπο δωμάτιο. Πάνω από το ράντζο μια αφίσα από μια παραλία στις Σεϋχέλλες. Για μια φευγαλέα στιγμή σκέφτηκα πως αυτό θα ήταν το ιδανικό μέρος για να με βρουν νεκρή. Τη θυμάμαι πολύ ζωντανά εκείνη τη σκέψη, όπως θυμάμαι και το μειδίαμα μου τόσο αλλόκοτο όσο και τα σημάδια από τα βήματα μου στη σκόνη εκείνου του πατώματος.
Τον ένιωσα να με σφίγγει και να τρίβεται πάνω μου. Χωρίς να μετακινηθώ εκατοστό, τον είδα να ξαπλώνει γυμνός στο βρώμικο κρεβάτι και να μου χαμογελάει. Έβγαλα την μπλούζα μου και κάθισα κοντά του. Τράβηξε το χέρι μου για να τον χουφτώσω. «Κάνε με να φανταστώ πως είμαι σ’ αυτή τη παραλία» μου είπε δείχνοντας μου την αφίσα πάνω από το κεφάλι του. Πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω τι είχε πει χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ο Λάζαρος που ήθελε να μάθει τι μου είχε πει ‘ο γιατρός που είχα πάει να δω για τους πονοκεφάλους μου’. Με μια βιαστική δικαιολογία έκλεισα όπως όπως το τηλέφωνο. Φόρεσα ξανά τη μπλούζα μου και ζήτησα συγνώμη. «Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ». «Μη σε νοιάζει, θα πάω σπίτι να γαμήσω τη γυναίκα μου και θα μου φύγει η καύλα» μου απάντησε.

Γύρισα σπίτι. Χωρίς να σκέφτομαι ή να θυμάμαι.

19 Comments:

Blogger Chaca-Khan said...

?
τί;..

5:51 PM  
Blogger nonplayer said...

Να τα μας... όταν εγώ μίλαγα για κατρακύλα, κάτι ήξερα!

6:12 PM  
Blogger the ibt said...

Συγνώμη, εδώ είναι το blog της Σούζυς Γραμματικού;

6:24 PM  
Blogger Depsorama said...

Aaah! The plot thickens!
:-)

7:47 PM  
Blogger Blonde said...

Εντάξει, έκατσα ένα ολόκληρο βράδυ να σε διαβάσω...το τελευταίο post δεν το κατάλαβα...πού κόλλαγε? Γιατί? Εξήγα μου...

10:20 PM  
Blogger Chrisa said...

Τι να σου πω βρε Σόυζυ μου... Πές μου ότι έβλεπες όνειρο!!! Πες μου πως δεν έκανες κανένα κακό στον εαυτό σου!!!

11:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Η αλήθεια είναι πως φαίνεται "ξεκάρφωτο" μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, αλλά εμένα δεν μ'ενοχλεί αυτό, η αιτία που σ'οδήγησε σε αυτό το "γεγονός" είναι που περιμένω

2:10 AM  
Blogger Souzi Grammatikou said...

Συγγνώμη για το ξεκάρφωτο ποστ (αν και δεν είναι και εντελώς ξεκάρφωτο!). Απλά σκέφτηκα να χωρίσω σε δυο μέρη ενα πόστ. Αύριο θα σας τα εξηγήσω όλα.

3:58 AM  
Blogger Chrisa said...

Ήρθε το αύριο και εσύ ακόμα δεν μας έχεις εξηγήσει!!! Και έχω και πολύ αγωνία και θέλω να μάθω!!!!

4:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλή καριόλα είσαι κι εσύ!

5:53 AM  
Blogger KV said...

??? oooops ?

8:02 AM  
Blogger Psipsinel said...

e afto den to perimena. ti egine kale?

8:18 AM  
Blogger Idάκι said...

Τι έκανε λέει;!

5:12 AM  
Blogger Provato said...

!!!

6:05 AM  
Blogger Chrisa said...

Βρε Σούζι μου δεν μπορείς να ρίχνεις έτσι μια βόμβα και μετά να μην μας εξηγείς... Άντε!!!! Μπάινω καθημερινά τουλάχιστον 5 φορές να δω μήπως έγραψες!!!!

6:05 AM  
Blogger KV said...

μόνο 5;;;;;;

11:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

1:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ πρώτη φορά το διαβάζω αλλά κατάλαβα ότι το κορίτσι είχε πάει για εξετάσεις και της είπαν ότι θα πεθάνει . Αυτό φαίνεται όταν βλέπει την άφησα και λέει «εδώ θα ήθελα να πεθάνω» και προφανώς πάνω στην απελπισία της αντί να αυτοκτονήσει έκανε κάτι τέτοιο. Εγώ δεν κατάλαβα που βρήκε των παλαιοπώλη;;;; των ήξερε των βρομιάρη;

3:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read scanners barcode incorporating a business in utah latin medical terms black cock asian ass Pan american airlines poster Gps laptop car uk Video audio entry security uk http://www.debt-solutions-1.info

5:20 PM  

Post a Comment

<< Home